6. juli 2012

Feriebarn

Ih hvor havde jeg glædet mig,(Lone vist også) til Christian skulle komme på ferie hos "min moster" og nu er det nu, han kom lige til spisetid, sagde nu pænt nej tak til aftensmaden (så det blev til en natmads frikadelle og agurk). Henrik havde inviteret sig selv på aftensmad og drengene kunne rigtig lege med alle sagerne. After opvasken erklærede Cristian at han ihvert fald ikke skulle i seng foreløbigt ! " nej tak moster jeg har lige sovet" så vi tog en tur på legepladsen.
Da vi kom hjem lavede vi sofaen om til en seng, tog nattøj på og puttede med vores dyner mens vi så film, ved 22.30 tiden sendte vi så Lone i seng og lidt efter sov Christian også. Han plejer vist at kigge lidt i en bog, men den eneste bog jeg havde var en "jeg ønger mig bog" (legetøjskatalog fra Buddy) sikke nogle historier han kunne få ud af bare at ønske sig en vandpistol GG, så jeg må vist heller få købt en ny bog til næste gang. Han sov lige til kl 8, spise lidt havregryn, ristet franskbrød (for det gjorde Lone), hyggede lidt med tv og Cirkeline på puteren og Hugo spil på mobilen. Lidt over 11 tog vi bussen til biblioteket, fik kigget i de fleste bøger om lastbiler og leget lidt med de andre sjove ting der var på børnebibliteket. Men vi skulle egentlig til riddercamp, Cristian synes vist det var lidt for vildt, så det var helt fint at holde moster eller allerhelst Lone i hånden, men hun skulle også tage billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar