6. juli 2012

Feriebarn del 2

Udenfor børnebiblioteket har de også en rumraket .
Den ser spændende ud syntes Christian .
Jo der sidder allerede en dreng deroppe, så det skal da prøves.
Det er altså lidt svært at komme der op :-)
Efter ca 10 min kom han ned igen med ordene "moster den kan ikke flyve" Jeg ved nu heller lige ikke hvad hans mor og far havde sagt, hvis jeg havde sendt ham i kredsløb omkring Vejle . Nå men vi tog med bussen igen, der var jo en is der kaldte på os i bryggen
Den ser lidt stor ud , man der var altså kun en kugle :-) Bagefter skulle vi prøve rulletrapperne og de forskellige små legesteder i bryggen som jeg slet ikke viste fandtes. Og så gik turen hjemad, i Føtex scorede både Christian og Lone en gratis bolle hos bageren. Og så blev det desværre lidt en brat afstutning på feriedagen, for der skulle lige køres lidt hø. Jeg tror nu også Cristian var lidt brugt, så det var vist okay. Og vi låner ham vist snart igen, for der skal bages pandekager, ses Garfiel på Lones værelse og besøges nogle flere legepladser. Tak for lån af sød ferie barn til Pernille og Mikael og tak til Lone for at tage de fine billeder.

1 kommentar:

  1. Hvor fedt. Ja jeg kan godt forstå det er min yngling moster. I har rigtig hygget og oplevet. Og ja Christian nyder bare at være i centrum.

    SvarSlet