8. juli 2010

Sommer

Er det sandelig blevet og jeg har ikke rigtig fået brugt blokken længe . Blokker lidt på den dating side jeg er oprettet på , har fået nogle gode grin ( og underlige tilbud) den vej , men ikke noget seriøst .

Har sat mig få at prøve noget nyt her i sommer , har det jo med at læse de samme bøger igen og igen , mest min Dick Francis samling, men i år har jeg lånt 5 krimier af, for mig helt ukendte forfattere og allerede læst de 4 .

Så jeg kan bestemt anbefale Dukkebarnet af Inger Gammelgård Madsen og Drengen i kufferten af Kaaberbøl og Friis hvis du mangler læsestof til ferien .

Ellers slapper jeg bare af , er i byparken når det ikke er for meget sol og går nogle ture i Vejle , så jeg har set bygninger jeg ikke viste var der :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar